۱۳۸۷ بهمن ۳۰, چهارشنبه

یک روز برفی


تجربه جالبی بود. یادمه از زمان دبیرستان همیشه می خواستم تجربشو داشته باشم. من رشته های ورزشی مختلفی امتحان کردم و حتی مدال هم ازشون دارم از جمله:
1- بسکتبال
2- واتر پولو
3-شنا
4-تنیس
5-پینگ پنگ
6-والیبال
7-بکس
8-دایدوجوکو
9-آمادگی جسمانی
10-هندبال
11-پرش ارتفاع
12-پرش طول و پرش سه گام
13-اسکیت
14-هاکی
15-ژیمناستیک
16-سوارکاری
17-اسکی
این آخری مثل کنه به جون ما افتاده بود دیر زمانی. بالاخره قسمت شد (آقا طلبید)
در یک جمله: هیجان همراه خطر
با دو تا از همکارام صبح زودِ آخر هفته رفتیم یکی ازresort های نزدیک Seattle به اسم Snoqualmie، پیست نسبتاً مناسبی بود برای شروع. من با Snowboard شروع کردمو غیر از یکی دوبار اول زمین خوردن واقعاً لذت بخش بود.

۳ نظر:

Man گفت...

man ke az hameye in varzeshaye to ba khabar budam ham baz ba didane in list ve vajd oomadam. damet garm akhavi...saret salamt

Mehrdad گفت...

مرسی‌ که اینو میگی‌،

بعضی‌ موقعها دوست داشتم یه زندگی‌ دوباره می‌‌داشتم، دوست داشتم ورزشکار بودنو امتحان می‌کردم!!!

محسن گفت...

آفرین به شما که ورزشکار هستید. کاپش مال تو!